Viser innlegg med etiketten Venstrekjøring. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Venstrekjøring. Vis alle innlegg

fredag 31. mai 2013

Venstrekjøring

Vi leide oss bil på flyplassen! Må jo ha det så vi kommer oss dit vi vil når vi er lei av å være der vi er. Fikk en Nissan Juke. Med gps, så slipper vi å kjøre feil. Har nok med å holde oss på feil side av veien denne ferien. Morsomt og rart.  Mest rart. Og veldig uvandt!