fredag 31. mai 2013

Venstrekjøring

Vi leide oss bil på flyplassen! Må jo ha det så vi kommer oss dit vi vil når vi er lei av å være der vi er. Fikk en Nissan Juke. Med gps, så slipper vi å kjøre feil. Har nok med å holde oss på feil side av veien denne ferien. Morsomt og rart.  Mest rart. Og veldig uvandt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar