Gikk, etter vertskapet på Westerton Guedt House, til Ben A'an i dag. 1400 feet, litt over 400moh. Ikke så høyt men veldig bratt. Fin tur og en utrolig utsikt. Locher og Glener og Highlands så langt øyet rekker 360 grader. Opplevde sol, regn, tåke, og sol igjen ila 1 time.
Etterpå prøvde vi å shoppe litt men klipte oss istedenfor. Så nå har vi skotsrutete hår:-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar