Kjørt langs Loch Ness og speidet etter sjøormen Nessie. Så det bruset litt i vannet men det kan ha vært en båt.....den ligger nok på lur et sted. Besøkte Urquhart Castle, flott gammelt slott fra 1200-tallet. Det vil si ruinene av slottet. Det har blitt ødelagt flere ganger under alle kampene skottene har kjempet opp igjenom tidene. Fish & chips ble inntatt i Drumnadrochit før vi dro videre til Fort William. Vest Highlands nest største by, ca 10000 innbyggere. Her står det på Gælisk og engelsk på skiltene. Bor på MacLean Guest House, supert sted med 7 rom. Fikk det siste rommet, nr 7 selvsagt, til halv pris siden vi kom inn så sent som 20-tiden på kvelden. 2 king size senger, helt konge! Smakte litt whisky men nøt en øl før vi tok kvelden på det fine rommet vårt. Gikk tilbake langs Loch Linnhe Måtte bare ha med et bilde av de bittesmå skiltene. Liksom de hvisker 'fint om du kan holde fartsgrensa'