Stoppet innom Forres og så på Sueno's Stone i glassbur! Den står helt fast så ingen får kastet den.hvis noen skulle vært fristet. Historic Scotland er litt usikre på hva dene stammer fra. De har tre teorier...de kan jo evt bare spørre Suede da........!
Videre gikk vi til Lord Nelsons Tower. Han var ikke hjemme og hadde heller ingen prinsesse i toppen som kunne kaste det lange håret sitt ned. Så vi måtte ned i parken igjen uten å få sett utsikten tårnet kunne by på. Der lunsjet vi enkelt på picknic vis og nøøøt noen deilige solstråler.
Viser innlegg med etiketten lord nelson. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten lord nelson. Vis alle innlegg
torsdag 30. mai 2013
Vestover fra Lossie mot Nessie. Stoppover i Forres.
Abonner på:
Innlegg (Atom)